2009. április 9., csütörtök


Vicces,humoros locsolóversek, húsvéti locsolkodó smsek  

Egy kis nyuszi megérkezett, 
rólad el nem feledkezett. 
Hozott neked üzenetet, 
boldog húsvéti ünnepeket.




Zöld erdőben jártam
Gyilkosságot láttam 
Jockey volt a tettes 
Ide az ötezrest. 


Kék az ibolya, kék az ég, 
Kék a tököm, mi kell még? 


Egy tök, 
Két tök, 
Öt tök, 
Nem tökölök, öntök. 


Én, kis görög höngörödök, 
Ha betérek, tojást kérek! 
Ha nem adtok, mind meghaltok, 
Énrám marad a házatok! 


Falu végén templom, 
Locsoljak-e, nem'tom! 


Illatos fű, moha, páfrány, 
Meglocsollak, Házisárkány! 


Ajtófélfán szaros gatya, 
Meglocsollak büdös banya 


Én verset nem tudok, azt mondjanak a kicsik,
Én csak azért jöttem, hogy igyak egy kicsit!


Ajtó mellett állok, 
Piros tojást várok, 
Ha nem adtok piros tojást, 
Oda pisikálok! 


Én vagyok a török 
Locsolkodni jövök 
Ha nem kapok piros tojást 
Mindent összetörök 


Nadrágomban locsolóm, 
Kölnivíz van benne, 
Hogyha most elővenném, 
Nagy röhögés lenne! 


Zöld erdőben jártam, 
Unikumot láttam! 
Ha nem kapok belőle, 
Nem locsolok jövőre! 


Az én locsolómra 
Két tojás van festve! 
Hogyha azzal meglocsollak, 
Elmehetsz majd GYES-re! 


Ajtó mögött állok, 
Teheneket látok. 
Fel akarnak döfni, 
Szabad-e öntözni? 


Szép virágszál! Lábad köze 
Többet ér, mint Rábaköze! 
Fel a szoknyát, 
Le a bugyit, 
Hadd locsolom meg a nyuszid! 





Fővárosba' jártam, 
Balesetet láttam. 
Én voltam a hibás, 
Rögtön odébbálltam. 
Szabad-e locsolni? 


Felnézek az égre, 
a versemnek vége. 


Lóg a bika töke, 
Locsolhatok-e? 


Zöld erdőben jártam, 
Magas fára másztam, 
Elrepedt a nadrágom, 
Kilátszott két tojásom. 
Közte vót a locsoló, 
Nem vót benne a dugó. 
Szabad-e locsókodni ! 


Széplányokat kergetek, 
Az én kölnim permetez. 
Jó dolog a locsolás! 
Ide a piros tojást! 


Árok partján döglött ló, 
Én vagyok a locsoló! 


Kell a francnak piros tojás, 
Ide a pénzt, gyerünk, futás! 


Zöld erdőben jártam, 
Berúgtam és hánytam. 
Itt állok reszketve, 
Locsolni szabad-e? 


Zöld erdőben jártam, 
Barna medvét láttam. 
Szereti a mézet, 
Add ide a pénzed! 


Locsolkodni jár a strici, 
Nincs kölnije csak egy pici. 
Keveset önt a jányok hajára, 
Le ne folyjon a seggük partjára. 
Szabad-e locsolni? 


Sivatagban él a teve, 
Locsolkodni jöttem, hehe! 





Egy csepp kölnit a leányok hegyibe, 
Poharamba sok italt, de izibe! 


Locsolhatok? 
Szomjas vagyok! 


Sört innék, bort innék! 
Szabad-e locsolni? 


Nem vagyok én liberális, 
Ezért vagyok ideális. 
Szabad-e locsolni? 


Zöld erdőben jártam, 
Két oroszlánt láttam. 
Az egyik lázas, 
Ide a százast! 


Nagy erdőben szürke nyuszi, 
Megdöglött a kis pufi. 
Kezemben a kölnivíz, 
Szabad-e locsolni? 


Piros tojás, fehér nyuszi, ez mind csak maszlag!
Gyere kislány, meglocsollak, oszt utána meglátjuk. 


Falu szélén nagy a fű, 
Beletört a kasza! 
Locsoljon meg téged 
Apád büdös...kölnije! 


Zúg az eke, szánt a traktor, 
Na, most meglocsollak akkor! 


Tata felöl jön a gőzös, 
Ott locsolok, ahol szőrös! 


Büdös ez a kölni, 
Szabad-e fröcskölni? 





Itt vagyok, 
Friss vagyok, 
Máris sorba állok! 
Csak egy kicsit meglocsollak, 
Aztán odébb állok. 


Húsvét van, 
Odakinn mosolyog az ég is. 
Adjanak egy ezrest, 
Mosolygok majd én is! 


Én kis kertész legény vagyok, 
Locsolkodni járogatok. 
Ha nem adnak garast, 
Levágom a csupasznyakú kakast! 


Szép Húsvét ünnepén 
Locsoljon a kánya! 
Ezt a vén boszorkát 
Bedobom a kádba! 


Kell a pénz mert nincsen. 
Locsolhatok, kincsem? 


Benzinből is lehet kölni, 
Nem kell érte öldökölni. 
Szabad-e locsolni? 


Egy gondolat bánt engemet, 
Elfelejtettem a locsolóversemet! 


Ződ erdőbe vótam 
Adj egy sört, oszt jó van. 


Van nálam egy kis pacsuli 
Leloccsintom magát 
Ha egy kicsi mázlija van 
Szereti a szagát 


Nálam is van szagos kölni 
Ha rádöntöm, meg fogsz ölni? 


Nem vagyok én nyuszi, 
Kell nekem a puszi! 
Gombold ki a blúzocskádat, 
Hadd locsolom dombocskádat! 


Én kis kertész legény vagyok, 
Magam után szagot hagyok. 


Nem kell tojás, van már kettő 
A koleszterin ettől megnő. 
Szabad-e locsolni? 


"Lóg a bika töke, 
Locsolhatok-e? " 


"Zöld erdőben jártam, 
Magas fára másztam, 
Elrepedt a nadrágom, 
Kilátszott két tojásom. 
Közte vót a locsoló, 
Nem vót benne a dugó. 
Szabad-e locsókodni!" 


"Széplányokat kergetek, 
Az én kölnim permetez. 
Jó dolog a locsolás! 
Ide a piros tojást!" 


"Árok partján döglött ló, 
Én vagyok a locsoló!" 


"Kell a francnak piros tojás, 
Ide a pénzt, gyerünk, futás!" 


"Zöld erdőben jártam, 
Berúgtam és hánytam. 
Itt állok reszketve, 
Locsolni szabad-e?" 





"Zöld erdőben jártam, 
Barna medvét láttam. 
Szereti a mézet, 
Add ide a pénzed!" 


"Locsolkodni jár a strici, 
Nincs kölnije csak egy pici. 
Keveset önt a jányok hajára, 
Le ne folyjon a seggük partjára. 
Szabad-e locsolni? " 


"Sivatagban él a teve, 
Locsolkodni jöttem, hehe!" 


"Egy csepp kölnit a leányok hegyibe, 
Poharamba sok italt, de izibe'! 


Locsolhatok? 
Szomjas vagyok! 
Sört innék, bort innék! 
Szabad-e locsolni? " 


"Nem vagyok én liberális, 
Ezért vagyok ideális. 
Szabad-e locsolni? " 


"Zöld erdőben jártam, 
Két oroszlánt láttam. 
Az egyik lázas, 
Ide a százast!" 


Afrikában jártam, 
Pálmafára másztam, 
Kiszakadt a nadrágom, 
Kiesett a tojásom, 
Elindultam keresni, 
Szabad-e most öntözni?


Ha Chuck Norrisnál húsvét lenne, 
a nők élete véget érne, 
nem azért, mert azt akarja, 
csak túl erős a villám karja! 
De bennem azért megbízhatsz, 
forgórugást nem kaphatsz, 
nem vagyok én olyan kemény, 
locsolásra van e remény? 





FERRÁRIVAL ÉRKEZTEM 
BOMBA NAGYON FÉKEZTEM 
OKOS VAGYOK,SZÉP ÉS LAZA 
LOCSOLJAK VAGY HÚZZAK HAZA? 


zÖLD ERDŐBEN KÉT KIS NYUSZI 
LOCSOLÁSÉRT JÁR EGY PUSZI. 


LÁBAD KÖZÖTT MÁSZIK EGY KÍGYÓ 
MEGLOCSOLLAK TE VÉN SZIPIRTYÓ.


Rózsavíz a kezemben, 
hadd öntsem a fejedre. 


Itt vagyok, 
Friss vagyok 
Máris sorban állok! 
Csak egy licsit meglocsollak, 
Aztán tovább állok. 


GŐRDESZKÁVAL JÁROK.PIROSTOJÁST NEM VÁROK . 
HELYETTE,EZREST KÉREK,BE CSAK GAZDAGOKHOZ TÉREK.
SZÉPEN MEG KÉRDEM,LOCSOLHATLAK -E,PARFÜMÖMMEL SZÉPSÉGEM???


Biciklivel érkeztem, 
Negyven métert fékeztem. 
Kiszakadt a nadrágom, 
Kifigyelt a húsvéti tojásom. 
Szabad-e locsolni? 


Zöld erdőben jártam veled, 
Kezem erre-arra téved 
Úgy éreztem,nem vagy nedves 
Meglocsolhatlak -e kedves? 


Egy csepp kölnit a lányok hegyibe, 
Poharamba sok italt,de izibe. 


Igaz, hogy én Mókás vagyok, 
a vágyaim mégis nagyok: 
meglocsollak s cserébe 
tojást tégy a tenyérbe! 
Csak tojással be nem érem, 
az ÁFÁ-val együtt kérem.





Örömmel és büszkén keltem fel ma reggel, 
Hogy meglocsoljalak téged sok-sok szeretettel. 
Sok házat bejártam,sok virágot láttam, 
De ilyet,mint te vagy,sehol sem találtam.


Piros tojás, 
Bársony barka, 
Aprócska a nyuszi farka, 
De a füle hosszu ám, 
Meglocsollak kiskomám!


Hosszú hajad,rövid eszed, 
meglocsollak észreveszed? 


Ritmust mondok, 
tojást várok. 
Ha nem adnak, 
odébb állok. 


Texasban jártam 
Betörőt láttam 
Jocky volt a tettes 
Ide az ötezrest. 


Zöld erdőbe jártam 
Két őzikét láttam 
Az egyik kacsintott 
Kérem a forintot.


Húsvét van,odakinn 
mosolyog az ég is. 
Adjanak egy ezrest, 
mosolygok majd én is! 


Kossuth-téren jártam, 
nagy tömeget láttam, 
nem akart oszolni, 
szabad-e locsolni? 


Tele van a hajad kosszal,meglocsollak Domesztosszal! 

Van nekem egy pancsulim, 
leloccsintom magát, 
ha egy kicsit mázlija van 
szereti a szagát! 


Szomjas vagyok,locsolhatok? 


Végszükség esetére pedig: 
Egy gondolat bánt engemet,elfeledtem a versemet!
Szabad locsolni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése